FAQ

Veelgestelde vragen

Verzenden & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland brievenbuspakketje: €4,95.
Nederland pakket: €6,95.

België pakket: €9,50.

Bestel je boven de €45? Dan betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Met uitzondering van cadeauboxen.

Naar welke landen verstuurt MindandBeauty.nl?

MindandBeauty.nl verstuurt bestellingen alleen naar Nederland en België.

Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle (brievenbus)pakketten worden verstuurd via MyParcel met Post NL.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen* verzonden. Zodra jouw bestelling wordt verstuurd, ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging met een track & trace code.
Indicatieve levertijden*
Nederland/België: 1 – 2 werkdagen

*Let op dit is slechts een indicatie die kan afwijken van de werkelijkheid. Dit is afhankelijk van actuele drukte bij post- en pakketdiensten.

Bestellen & Betalen

Zijn alle artikelen op voorraad?
Je kunt de actuele voorraad bij elk product direct zien.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij MindandBeauty.nl kun je online betalen met iDeal. Deze betaalmogelijkheid is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Tijdens het bestelproces kun je direct de betaling uitvoeren in de vertrouwde en veilige omgeving van jouw bank.

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Uiteraard! Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Let op, de kosten voor retour zijn voor jouw eigen rekening. Volg de retourprocedure en stuur je product binnen 14 dagen retour. Na ontvangst van de geretourneerde artikelen wordt het aankoopbedrag plus de verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort. De retourkosten zijn – zoals eerder vermeld – voor eigen rekening. Wanneer een retour niet aankomt bij ons vragen wij je om een verzendbewijs te overleggen.
Wat is de retourprocedure?

Het retourneren van een bestelling gaat eenvoudig en snel. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  1. Via het track & trace portaal van My Parcel kun je gemakkelijk een retourlabel bestellen, betalen en downloaden. Je kunt dit portaal bereiken door op de link te klikken in de Verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. In het portaal zelf klik je op de button ‘Retourlabel downloaden’. Vervolgens volg je de stappen op het scherm. Wanneer je gebruikmaakt van deze retourservice kun je direct via iDeal betalen om het retourlabel te ontvangen. Het retour zenden gaat via My Parcel naar het adres wat automatisch op de label zal worden geprint. Je hoeft hier geen wijzigingen meer in aan te brengen.

    Lukt dit niet, of heb je de Verzendbevestiging niet meer? Stuur een e-mail naar amanda@mindandbeauty.nl, dan maakt Amanda en retourlabel voor je aan die je per e-mail ontvangt.

  2. Print het retourlabel uit en plak deze over het oude adreslabel heen. 
  3. Pak de bestelling goed in en gebruik hiervoor de originele verpakking.
  4. Lever het pakketje af bij een PostNL-servicepunt in de buurt.
Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?

Alhoewel elke bestelling met veel zorg wordt verpakt en verzonden, kan het een enkele keer voorkomen dat een item het verzendproces niet zonder kleerscheuren doorstaat.

Is er een item beschadigd? Meld deze schade dan binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar amanda@mindandbeauty.nl. Zet in jouw schademelding per e-mail de volgende gegevens:

  • het ordernummer
  • een omschrijving van beschadigde product

Voor de correcte afhandeling van een schademelding hebben wij ook de volgende foto’s nodig:

  • foto(s)’s van het beschadigde item
  • foto van de verzendverpakking
  • foto van het gebruikte beschermingsmateriaal en opvulmateriaal

Alleen volledig ingediende schades kunnen door MindandBeauty.nl in behandeling worden genomen. Zodra jouw schademelding per e-mail ontvangen is, hoor je binnen 5 werkdagen wat we voor je kunnen doen. Een goede oplossing komt er!

Heb je een andere vraag?